Monday, July 27, 2009

Wording For Wedding Congrats

Strukturplan *

6.30 clock rising
6:32 Go to the toilet
6:35 in front of the cabinet and choose clothes
tightening
6:46 6:50 Breakfast (coffee with a dash of milk)
dress shoes and 6:52, depending on the weather, a jacket
6:54 to 7:00 bus run
on the bus looking
7.00/30 sec spot where no one speaks to stupid
7:01 rigid from the moving bus
7:25 7:30
alighting in front of the classroom, watching others
7:38 teacher comes
7:40 Classes begin 7:41 to 12:50
seats watching others sign off and write down ideas, eavesdrop on conversations
12:51 Go to bus
12:55 Standing in front of bus stop, others Watch
13:00 boarding
13.00/30 seconds looking for a place where no one speaks to a stupid
13:01 stare from a moving bus disembarking

13:25 13:35 13:36 door unlock
cat on her arm turn on, television
make food hot
13:50 14:00 With Kai lunch
14:20 asleep in the room TV,
boot 16:00 computer to surf, chat
16.30 - is 17:00 Mama looks into the room, bleats
17.30 - is 18:00 Papa looks into the room, bleats
18:05 Dinner
18:15 In room television, alongside the PC to surf, chat, possibly homework
20:15 Watch the movie 22:00
brush teeth, bedtime Share
22:02 to 0:00 Im Zimmer Fernsehen, neben her am PC surfen, chatten, evtl. Hausaufgaben
0.01 - 6.30 Schlafen.

*Zum Konstruktivismus: In etwa so oder ein bisschen anders (aber nicht wesentlich) verläuft Melanies Tag. Klar strukturiert und durchorganisiert. Jede Handlung ist einprogrammiert. Morgens, wenn sie aufsteht, liegt der Tagesplan schon vor ihr. Beim Aufstehen kann sie konstruieren, wie die weiteren Stunden ablaufen. Alles ist vorausgeplant, vorhersehbar – mit Ausnahmen. Diese liegen in den Stunden, in denen sie beobachtet und sich Gedanken macht. Was dann passiert, ist ihr überlassen - im Gegensatz zu dem ständig gleichförmigen Tagesrhythmus. Dennoch ist es die immergleiche Struktur und deren Vorhersehbarkeit, die Melanie Maintenance There is no such man is. He can look for a small piece of wood to which it cling, not to be surprised by some wave and pushed down.

0 comments:

Post a Comment